کد خبر: ۲۲۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی از عدم تحویل به‌موقع خودروهای ثبت‌نامی توسط شرکت سایپا‌ گلایه و عنوان کرده‌اند‌ این موضوع باید توسط مسئولان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان «علت عدم تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا پیگیری شود» با انتقاد از تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان توسط این خودروساز، عنوان کرده‌اند که دلایل عدم تحویل خودرو توسط شرکت سایپا در موعد مقرر به مشتریان پیگیری شود و مسئولان جلوی بدعهدی این خودروساز در عمل به تعهدات را بگیرند. 

به گزارش فارس، در ماه های گذشته گزارش های مختلفی از عدم تحویل به موقع خودرو توسط خودروسازان به خبرگزاری فارس رسیده است. ضمن اینکه پویش های متعددی توسط کاربران خبرگزاری فارس در بخش فارس من ثبت شده مبنی بر اینکه خودروسازان مختلف از جمله شرکت سایپا به تعهداتشان درخصوص مشتریان عمل نمی‌کنند و خودروهایشان را به مشتریان تحویل نمی‌دهند. 

براساس گزارش رسمی که شرکت سایپا به بورس ارائه داده است، این شرکت در 5 ماه نخست امسال 12 هزار خودروی تولید خود را به مشتریان عرضه نکرده است. 

همچنین برررسی اطلاعات منتشر شده سایپا در سایت کدال سازمان بورس، این خودروساز در مرداد فقط 26 درصد از شاهین‌های تولیدی خود را برای مشتریان فاکتور کرده است. 

البته به دنبال طرح مسائلی از سوی مشتریان مبنی بر عدم تحویل خودروهای شاهین این شرکت خودروساز اعلام کرد که تولید و فاکتور شاهین در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، با این وجود مردم از عدم تحویل خودرو توسط این خودروساز گلایه دارند.

کارشناسان معتقدند که  علت عدم تحویل خودرو به مشتریان و کاهش عرضه خودرو به بازار، ناشی از برنامه خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو و سپس عرضه با نرخ‌ها جدید است. 

خبرگزاری فارس آماده دریافت و انتشار توضیحات شرکت سایپا در این‌باره است.

پایان پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار